Vážení zákazníci, ďakujeme za vašu dôveru v tomto roku a prajeme pokojné sviatky. Tešíme sa na vás v budúcom roku. Tiež Vás týmto informujeme, že predajňa v Bratislave je otvorená do 19.12.2025 iba do 15.hodiny a od 22.12.25 do 9.1.26 je predajňa zatvorená. O dobe doručenia objednávok prijatých od 15.12.25 do 19.12.25 vás budeme informovať telefonicky. Všetky objednávky prijaté od 19.12.2025 budú spracovávané až od 12.01.2026. Ďakujeme a prajeme pokojné sviatky.

Potrebujete poradiť?
NavigáciaNAVIGÁCIA Telefón +421 2 6820 6080

  • SUV-silničné

Dunlop SP Sport Maxx GT

Rozmery
Šírka
265
Profil
45
Priemer
R20
104Y
MO,FR

Dunlop SP Sport Maxx GT je letná pneumatika pre osobné a SUV automobily, ktorá získala veľmi pozitívne recenzie v niekoľkých nezávislých testoch. Je určený pre športové vozidlá, výkonné kupé a...
Viac informácií

Letné -38%
SP Sport Maxx GT

Pneumatika vyrobená a schválená pre prevádzku v SR a celej EÚ.

V 95% garantujeme vek pneumatiky do 2 rokov.

Letné -38%

Dunlop SP Sport Maxx GT je letná pneumatika pre osobné a SUV automobily, ktorá získala veľmi pozitívne recenzie v niekoľkých nezávislých testoch. Je určený pre športové vozidlá, výkonné kupé a vysokovýkonné sedany, vyznačujúci sa špičkovou suchou priľnavosťou, prémiovou stabilitou pri vysokých rýchlostiach a zákrutách, veľmi precíznou ovládateľnosťou a citlivou odozvou na ceste. Pneumatika si zachováva svoj tvar aj pri diaľničných rýchlostiach, čo zaisťuje lepšiu stabilitu a odolnosť proti opotrebovaniu a tlak je rovnomerne rozložený po celej kontaktnej ploche pre plynulý prechod z priamej jazdy do zákruty. Technológia Dunlop Touch zaisťuje presné ovládanie a odozvu odozvy, zatiaľ čo plochejší profil dezénu zväčšuje kontaktnú plochu pneumatiky s vozovkou, čím zlepšuje presnosť riadenia a odozvu.

Použité technológie a zmesi zahŕňajú asymetrický dezén behúňa s kontinuálnym stredovým rebrom pre stabilitu a presnosť, rovnejší profil behúňa so zväčšenou kontaktnou plochou 4–8% pre lepšiu stabilitu a rýchle reakcie, zmes Dual Silica pre vysokú akceleráciu a brzdný výkon a nízke opotrebovanie a viacprofilový behúň (MRT) s desiatimi rôznymi profilmi pre efektívne rozloženie tlaku a plynulejšie zatáčanie. Technológia Maximum Flange Shield (MFS) chráni ráfiky pred poškodením, technológia Hybrid Overlay (JLB) znižuje periférnu deformáciu a zvyšuje stabilitu pri vysokých rýchlostiach a RunOnFlat (DSST) umožňuje dosah až 80 km po strate tlaku pri maximálnej rýchlosti 80 km/h.

Medzi ďalšie vlastnosti patrí špecifická oblasť päty pre presné riadenie a vysokú stabilitu, zmes behúňa Silica-Plus pre vynikajúcu priľnavosť najmä na mokrej vozovke a pri nízkych teplotách, variabilný objem hmoty behúňa s masívnymi vonkajšími ramennými blokmi pre odolnosť proti akvaplaningu a stabilitu v zákrutách a nanočastice v behúni pre vynikajúcu priľnavosť, presné brzdenie a znížené opotrebovanie. Celkovo Dunlop SP Sport Maxx GT kombinuje pretekársku technológiu s vysokou bezpečnosťou, komfortom a výkonom pre letnú jazdu nasucho a namokro, poskytuje výnimočnú stabilitu, presnosť riadenia, vynikajúcu priľnavosť a vysokú odolnosť dezénu.

Dunlop je jedným z popredných svetových výrobcov výkonných a vysokovýkonných pneumatík pre prvú výbavu prestížnych značiek: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Škoda, Toyota a Volkswagen. Dunlop je jedným z popredných svetových výrobcov pneumatík. V roku 2000 sa Dunlop stal členom Goodyear Tire and Rubber Company, pod ktorou pôsobí dodnes. Vyvíja, vyrába a predáva pneumatiky pre automobily, úžitkové vozidlá a motocykle. Spoločnosť Dunlop bola založená v roku 1888 v Belfaste v Severnom Írsku vďaka revolučnému vynálezu, v decembri toho istého roku získal John Boyd Dunlop patent na pneumatiku plnenú vzduchom. V roku 1945 začala značka Dunlop vyrábať revolučné bezdušové pneumatiky so samotesniacou vrstvou. Odvtedy je Dunlop lídrom vo vývoji nových technológií.

Nový EÚ štítok

EU
Dunlop
265/45 R20 104Y
D
D
72 dB

Nové nariadenie EÚ zavádzajú požiadavky na označovanie pneumatík týkajúce sa zobrazenie informácií o spotrebe paliva (valivom odpore), priľnavosti za mokra a vonkajšom hluku z pneumatík. Cieľom je zvýšiť bezpečnosť a účinnosť cestnej dopravy propagáciou palivovo úsporných a bezpečných pneumatík s nízkou hladinou hluku. Na štítku všeobecne platí, že trieda A je najlepšie, trieda E je najhoršie.

Spotreba paliva spojená s valivým odporom pneumatiky

Valivý odpor je sila pôsobiaca proti smeru jazdy pri točení pneumatiky. Vzhľadom na to, že pneumatiky prispievajú z 20% na celkovej spotrebe paliva pri osobných áut a až z 35% pri nákladných, je dôležité dosiahnuť nízke hodnoty valivého odporu.

Bezpečnosť za mokra

Priľnavosť za mokra je jedna z najdôležitejších bezpečnostných vlastností pneumatiky. Skvelá priľnavosť za mokra znamená kratšiu brzdnú dráhu pri jazde v daždivom počasí.

Vonkajší hluk (v decibeloch)

Hluk spôsobený dopravou je dôležitý v otázke ochrany životného prostredia a závisí od viacerých faktorov, akými napríklad sú: intenzita dopravy, typ vozidla, štýl jazdy a vzájomné pôsobenie pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etikete nie je interná hodnota, ktorú vodič bude vnímať pri jazde, ale externá hodnota, ktorá prispieva k akustickému znečisteniu.

  • Sýto zatemnené písmeno A - najnižšia trieda hlučnosti (najtichší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno B - stredná trieda hlučnosti (hlučnejší pneu).
  • Sýto zatemnené písmeno C - najvyššia trieda hlučnosti (veľmi hlučná pneu).

Priľnavosť na snehu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na snehu. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Priľnavosť na ľadu

Tento symbol je uvádzaný prevažne na zimných či celoročných pneumatikách. Pneumatiky s týmto symbolom na štítku majú veľmi dobrú priľnavosť na zľadovatených plochách či vozovkách. Uspejú aj v náročných zimných podmienkach.

Nahoru